onsdag 22 oktober 2008

Kurs

Jag har just skickat ut inbjudan till min första kurs på några år :) och det känns så spännande att komma igång igen. I flera år har jag valt att inte arbeta pga att jag haft borrelia och mått risigt egentligen i 9 år. Nu har jag fått hjälp och hjälpt mig själv så att jag mår mkt bättre. Helt bra vet jag inte om jag kan bli men det är fantastiskt att jag får må så här bra!

Men nu är det alltså dags att dela med mig av mina insiket som jag fått under åren. Intuition heter kursen rätt och slätt och det är det vi ska jobba med . Genom tarotkort, färger, meditation och andra övningar så hoppas och vet jag att alla kommer närmare sin egen intuition. Den finns ju där - det är tryggt att veta. Sen är det hela tiden saker som gör att vi inte lyssnar på den. Andras åsikter, traditioner, media, skola... listan kan göras hur lång som helst. Snacka om att vår Intuition känner sig överkörd! Och hur blir det med dig själv? Känner du dig överkörd?

Så dags för att vårda och lyssna till det som kommer allra först - intuition.

Inga kommentarer: