fredag 17 april 2009

Lyme disease

Ja, så heter borrelia på engelska. Trots att svenska läkare säger att kronisk borrelia är kontroversiellt/omöjligt/finns inte....så är jag redo att säga att de har fel. Så många människor i världen skulle inte kunna ha det i så fall. Orsaken att de uttrycker sig illa är förmodligen okunnighet. Jag kan läsa massor om kronisk borrelia! Och om hur man kommer till rätta med den. Men det är också olika hur de blir friska om de blir det. Många djur dör i borrelia och även människor. Jag har för ett tag släppt tanken på att jag har borrelia fortfarande men så läser jag andras bloggar och förstår att jag är totalt galen om jag ger upp och inte tänker bli frisk!!!! Söka hälsa är vad jag ska. Höja immunförsvaret på topp!!! Då har den inte en chans att vara kvar!!!! HAHA

1 kommentar:

Anonym sa...

hej
gillar de du skriver
känner någon form av tillit i dina ord
något med att du är villig att höja imunförsvaret
gorinda tar fajten med healing ....
healar och läker de svaga å sårade...
plåstrar om sina krigare till en anna form av fight
sammlar sina krafter till läkningens ljus.........
kram en av dina frivilliga krigare