lördag 8 november 2008

Näring

Jag hittade en blogg som beskriver hur bra det är med bl a antioxidanter. De påminner mig om min nya drivkraft att det är viktigare att skapa hälsa än att bekämpa sjukdom! Att bygga upp och fokusera på det som är bra hos dig snarare än att försöka KÄMPA mot sjukdom.

Det är ungefär som att få bort nån som är irriterande eller efterhängsen - den blir starkare och mer irriterande och efterhängsen...

Så bygg upp det som är bra hos dig själv så växer det sig starkare och starkare och det negativa får inte längre plats.


http://immun.driftig.nu/

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej A
Jag håller med dig .
Jag har detta år rensat bort personer och situationer som fått mig att må dåligt.Det har bara bidragit till ännu mer stress och värk.Det är ett tungt arbete när man håller på med den processen men jag tror på framtiden och hoppas att det kan ge mig mer kraft till det som gör mig Glad.
Kram P