onsdag 13 maj 2009

Mätt på palt!

Idag har vi i naltaART hängt våra konstverk på Ekologen i Långnäs. Det blev himla snyggt! Sen åt jag palt på logen också...damer från byn står och lagar 1 onsdag/månad. Fantastiskt! Och de verkar ha skoj då de river potatis, rullar bollar av fläsk och fyller till paltar som är så jämna och fina...och framför allt goda!

Trots att jag varit i farten ganska mycket så mår jag bra idag:) Kan det bero på alla piller jag pillrar i mig? Visst är jag trött men inte "slut". Oj har visst glömt mina C-vitaminer...

Vi har vår här och det grönskar så det knakar i träd och buskar. Det är min bästa årstid! Så vackert!!

1 kommentar:

Maria sa...

Hej!
Tack för besök hos mig! Kul att du vill besöka Rabarbers sommarbutik.
Jag har bott i Långnäs, kul med utställning i logen!