torsdag 28 maj 2009

Blåsväder...




Ja idag är det ett riktigt blåsväder eller som min yngste son sa när han var liten; "Oj vad träden vinglar idag!"

Och så gröna träden är!! Makalöst vackert!! Jag älskar verkligen våren; dofterna, värmen, solen, blommor, gräs, gröna träd, ljuset!!! För mig så skulle det alltid få vara vår! Men i och för sig så skulle jag inte uppskatta det lika mycket varje dag då...

Jag mår verkligen mycket bättre av Carinas behandling och orkar mycket mer än vanligt...det är så skönt att inte bara vilja sova eller dö. När jag tänker på hur jag mått de senaste åren från och till så blir jag rädd...det går knappt att tänka sig hur illa det varit. Jag kan inte säga än att det är över men jag tar en dag i taget:) Och njuter av det goda livet! Och har ett litet hopp om att det t om kan bli bättre. Och jag förstår varför jag mått mkt sämre på vintern....det tar en massa kraft att värma upp kroppen förstås...

Så om nå'n har en liten stuga i nåt lagom varmt land så kan jag gärna bo där i vinter, tack! Önska kan man ju alltid:)

2 kommentarer:

karin på väg sa...

Härligt med blåst och massor med energi!!!

Anonym sa...

blir glad att läsa din glädje
kenneth