söndag 20 september 2009

Färgers betydelse - Aura-Soma

Jag utbildade mig till Aura-Soma terapeut 1994 vilket har gett mig massor. Att förstå färgerna och att kunna ge konsultationer med de vackra flaskorna är fantastiskt. Jag har mått så många människor som haft stor nytta av essenserna. Jag har upplevt en hel massa fantastiska resultat - ja kort sagt: Aura-Soma är underbart. Du kan kolla på länkarna så ser du vad som finns:)

Många vill vet vad färgerna betyder och jag vill gärna hålla fler kurser i ämnet - på ett nytt sätt! Med Aura-Somakunskapen i bagaget och mer därtill:)

Och jag vill säga att jag missat en hel del i färgerna och emellanåt förlitat mig till den sagda betydelsen av dem. Så nu plötsligt upplever jag en ny nivå av färger. Och blir så otroligt fascinerad av hur en färg kan "bita" sig fast i mina målningar. Och jag vill måla mer och mer med den för den ger mig nå't jag inte begriper mentalt. Men så länge den pockar på så ska jag måla och måla den!

Inga kommentarer: