måndag 2 mars 2009

Lite lättare igen...

Det är mysko det här...tur att jag skriver ner hur jag mår annars skulle jag inte tro mig själv!

Idag är jag rätt ok igen och likadant var det i förrgår. Jag kan gå runt i huset och fixa lite utan att ens komma på tanken att jag inte skulle orka. Jag åkte till ICA i förrgår och på hemvägen kom jag på att jag inte skulle orkat det 2 dar tidigare.

Det betyder inte att jag kan ut och ta en promenad men det är ok i alla fall :) Kanske skulle jag lista dagarnaoch timmarna från 1-10?!

Infektionsläkaren var inte riktigt inne på min linje...vi kommer nog från helt olika planeter. "Borrelia är kontroversiellt", sa han. Jaa det kanske det är...vad vet jag? Han tog lite olika blodprover på såna sjukdomar som "kan" vara kroniska... och så borrelia för den goda sakens skull:/ Ja jag är ju ingen läkare men en del har jag under åren lärt mig om kroppen.

Vi får se vad proverna visar. Någon lumbalpunktion gjorde han inte. "En riktig neurologisk undersökning bör göras". Så dr är vi överens i alla fall:)

Inga kommentarer: